Як правильно спілкуватися з колекторами?
Коли починаються нав'язливі дзвінки від представників банку з питання невиплаченого кредиту, людина відразу втрачається, так як не знає, як розмовляти з колекторами. Це обумовлено тим, що колектори - це справжнісінькі психологи, які можуть без проблем загнати в кут навіть самого стійкого позичальника.
Але, в будь-якому випадку, якщо у вас є невиплачений кредит з виразно тривалої простроченням, дзвінків вам уникнути не вдасться. Отже, необхідно знати, як розмовляти з колекторами по телефону, щоб зберегти свої нерви і не піддатися впливу нетактовних співробітників «фірм-вибивав».
Дії позичальника, коли дзвонять колектори
Мета будь-якого дзвінка від представників колекторської компанії – домогтися виплати боргу по кредиту. У тому випадку, якщо позичальник після такого спілкування оплатив хоча б частину заборгованості, на певний період часу його залишать в спокої. Отже, якщо ви отримуєте систематичні дзвінки від колекторів, варто уточнити реквізити і суму боргу, і почати поступово його виплачувати. Це єдиний спосіб уникнути нав’язливого спілкування. Далі представлений найправильніший план дії, якщо вам систематично дзвонить колектор з погрозами:
- Варто уточнити, проданий чи борг банком в повному обсязі, або колектор має право лише вимагати його виплату.
- Дізнайтеся чи не змінилися банківські реквізити, так як ви незабаром збираєтеся погасити частину кредиту.
- Якщо колектор почав погрожувати або розмовляти з вами недозволеному тоном, варто взяти себе в руки і постаратися домовитися про відстрочку або реструктуризації боргу.
- Варто запевнити колектора, що ви не збираєтеся переховуватися, а борг незабаром буде погашений повністю.
- У тому випадку, якщо борг не проданий, варто систематично вносити на рахунок банку встановлену суму грошей і самостійно перевіряти залишок по заборгованості.
Що робити, якщо колектор загрожує вам або вашим близьким?
У тому випадку, якщо по кредиту вам дзвонити не банковский сотрудник, про лояльність можна навіть не думати. Співробітники колекторських фірм часто переходять рамки дозволеного (хоча такі дії вважаються неправомірними). В такому випадку, боржнику рекомендується виконати наступні дії:
- Поясніть спокійно і доступною мовою, що ви пам’ятаєте про існування заборгованості і не збираєтеся реагувати на різного роду маніпуляції.
- Ви самостійно проводите контроль за невиплату кредиту і не відмовляєтеся вносити на рахунок банку встановлену суму грошей. Але, вам потрібен певний час для відновлення своєї платоспроможності.
- Варто сказати, що ви будете спілкуватися тільки людською мовою, в іншому випадку зверніться до начальства з проханням припинити такі неправомірні загрози.
- Варто спокійним тоном повідомити нетактовного колектора, що ви збираєтеся подати позов до суду для того, щоб уточнити хто і коли повинен платити і які наслідки може спричинити за собою часткова несплата кредиту.
- Скарги на діяльність колекторів дуже лякають співробітників відповідних фірм. Як правило, за такими зверненнями слід догану, позбавлення премій та навіть звільнення. Отже, такі усні ультиматуми змусять колектора відносити до вас більш лояльно.
У тому випадку, якщо наполегливий колектор переходить рамки дозволеного, ви маєте повне право звернутися в поліцію. Як правило, правоохоронні органи мають всі необхідні інструменти, щоб припинити неправомірну діяльність співробітників колекторських організацій.
Добавить комментарий